FAQ for Error

No Signal / No Access (8) ျဖစ္ျပီးဘာေၾကာင့္ ရုပ္သံလိုင္းၾကည့္လို႔မရတာလဲ။

4TV Antenna စက္

Remote မွ (i)ခလုပ္အားႏွိပ္ပါ။ (Zinwell စက္ျဖစ္ပါက Remote မွ (i) ခလုပ္အား (၃)ခ်က္ႏွိပ္ပါ က Signal အ၀င္ေပၚလာပါမည္။)
TVတြင္ ညာဘက္ေအာက္ရွိ စေလာင္းပံုစံ၏ ေဘးတြင္ အစင္းတန္းႏွစ္တန္း ေပၚေနပါမည္။ ထိုအစင္းတန္းေလးသည္ Signal အ၀င္ႏႈန္းကိုေဖာ္ျပေနျခင္းျဖစ္သည္။ ထိုအစဥ္းတန္း ႏွစ္တန္း ၏ ကာလာသည္ တစ္၀က္ေက်ာ္ေက်ာ္မရွိပါက မိမိအသံုးျပဳေသာ Antenna သည္ 4TVမွထုတ္လႊင့္ေနသည့္ Signalကို ေကာင္းေကာင္းမမိျခင္းနွင့္ Signal ေကာင္းေကာင္းမမိေသာေနရာတြင္ ေထာင္ထားျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚနိုင္ပါသည္။ မိမိအသံုးျပဳေနေသာ Antenna ကိုေနရာေျပာင္းေရႊ ၾကည့္ပါက Signal အတက္အက် ကိုေဖာ္ျပေနပါမည္။ TV တြင္ ျပေနေသာSiganlအစင္းတန္း ႏွစ္တန္ ၏ ကာလာသည္ တစ္၀က္ေက်ာ္ေက်ာ္ ရွိပါကရုပ္သံလိုင္းမ်ားေကာင္းမြန္စြာျပန္လည္ၾကည့္ရႈ႕နိုင္ပါမည္။
ထို႕အျပင္ Antenna ပ်က္ျခင္း ၊ Antenna ေခါင္းေခ်ာင္ျခင္း ၊ Antenna Cable ပ်က္စီးေနျခင္း ၊Antenna ဘားနည္းျခင္း(ဘားအေကြးအသံုးျပဳျခင္း) ႏွင့္ 4TV စက္၏ Tuner ပ်က္စီးေနျခင္းတို႕ေၾကာင့္လည္း ျဖစ္ေပၚနိုင္သည္။အစဥ္မေျပမႈ႕မ်ားရွိပါက HOTLINE 01-2306166 သို႕ေမးျမန္းစံုစမ္းနိုင္ပါသည္။

 

4TV Satelliteစက္

Remote မွ (i)ခလုပ္အားႏွိပ္ပါ။(Zinwell စက္ျဖစ္ပါက Remote မွ (i) ခလုပ္အား (၃)ခ်က္ႏွိပ္ပါ က Signal အ၀င္ေပၚလာပါမည္။)
TV တြင္ ညာဘက္ေအာက္ရွိစေလာင္းပံုစံ၏ ေဘးတြင္ အစဥ္းတန္း ႏွစ္တန္ ေပၚေနပါမည္။ထိုအစဥ္တန္းေလးသည္ Signal အ၀င္ႏႈန္းကိုေဖာ္ျပေနျခင္းျဖစ္သည္။ထိုအစဥ္းတန္း ႏွစ္တန္း ၏ ကာလာသည္ တစ္၀က္ေက်ာ္ေက်ာ္မရွိပါကေအာက္ပါအတိုင္းစစ္ေဆးရပါမည္။
Satellite စက္မ်ားသည္ မိုးရာသီဥတုေၾကာင္ ့ ေခတၱ Signal ပ်က္ေတာက္မႈ႕မ်ားရွိနိုင္ပါသည္။ ရာသီဥတုေကာင္းမြန္ျပီး No Signal ျဖစ္ေပၚေနပါကမိမိအသံုးျပဳထားေသာစေလာင္းဗန္းသည္ တည္ေနရာေရြ႕ေနျခင္း၊ စေလာင္းဗန္းထိပ္ရွိ LNB ပ်က္ျခင္း ႏွင့္ Cable မ်ားပ်က္စီးျခင္းတို႕ေၾကာင့္ျဖစ္ေပၚနိုင္ပါသည္။ အစဥ္မေျပမႈ႕မ်ားရွိပါက HOTLINE 01-2306166 သို႕ေမးျမန္းစံုစမ္းနိုင္ပါသည္။

No Access (1)/(4) ျပေနတာဘာေၾကာင့္လဲ။

Customer စက္အသစ္အားလိုင္းမ်ားစတင္ဖမ္းယူျပီးလွ်င္ No Access (1)/(4) ျပေနပါမည္။ 4TVစက္တြင္ ရုပ္သံလိုင္းမ်ားပြင့္ရန္အတြက္ (Pairing)လုပ္ေနျခင္းျဖစ္သည္။ အမ်ားဆုံး(15)မိနစ္အၾကာတြင္ လိုင္းအားလုံးပြင့္သြားပါလိမ့္မည္။အစဥ္မေျပမႈမ်ားရွိပါက HOTLINE 01-2306166 သို႕ေမးျမန္းစံုစမ္းနိုင္ပါသည္။

No Access (6) လို႔ TV မွာေပၚေန ျပီးလိုင္းမလာေတာ့တာဘာေၾကာင့္လဲ။

မိမိ ၏ စက္သည္ သက္တမ္းထပ္မံတိုးထားျခင္းမရွိသည့္အတြက္ သက္တမ္းကုန္ဆံုးသြားျခင္းျဖစ္သည္။
နီးစပ္ရာ 4TV သက္တမ္းတိုးလို႕ ရမည့္ ေနရာမ်ားသို႕ မိမိ၏ 4TV ကဒ္ နံပါတ္ ျဖင့္ သြားေရာက္သက္တမ္းတိုးပါကရုပ္သံလိုင္းမ်ား ျပန္လည္ၾကည့္ရႈ႕နိုင္ပါမည္။အစဥ္မေျပမႈ႕မ်ားရွိပါက HOTLINE 01-2306166 သို႕ေမးျမန္းစံုစမ္းနိုင္ပါသည္။

No Access (11)/(12) ျပေနျပီးရုပ္သံလိုင္းေတြၾကည့္မရတာဘာေၾကာင့္လဲ။

မိမိအသံုးျပဳေနေသာ 4TV စက္ ႏွင့္ ကဒ္သည္ လြဲမွားစြာအသံုးျပဳေနျခင္းေၾကာင့္ျဖစ္သည္။
အစဥ္မေျပမႈမ်ားရွိပါက HOTLINE 01-2306166 သို႔ေမးျမန္းစံုစမ္းနိုင္ပါသည္။

Black Screen TV မွာ ျဖစ္ေနတာ 4TV လိုင္းေတြ ၾကည့္လို႕မရျဖစ္ေနတယ္။

TV ႏွင့္ 4TV စက္အားတြဲဖက္တပ္ဆင္ရာတြင္ လြဲမွားစြာတပ္ဆင္မိျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚနိုင္ပါသည္။ 4TV စက္တြင္ HDMI Cable အသံုးျပဳပါက TV တြင္လည္း HDMI Cable တပ္ဆင္ျပီး TV input အား HDMI သို႕ေျပာင္းလဲၾကည့္ရႈ႕ရမည္ျဖစ္သည္။
မိမိအသုံးျပဳေသာTVနွင့္ 4TV Receiver တြင္ပါ၀င္ေသာ(eg. HDMI, AV, Power )posts မ်ားပ်က္စီးေနပါကလည္းျဖစ္ေပၚလာနိင္သည္။အစဥ္မေျပမႈ႕မ်ားရွိပါက HOTLINE 01-2306166 သို႕ေမးျမန္းစံုစမ္းနိုင္ပါသည္။

Card Problem Check-up(or) No Card Insertedလို႕ TV တြင္ျပေနျခင္း။

4TV စက္ အတြင္းရွိ Card ေျပာင္းျပန္ထည့္မိျခင္း ႏွင့္ ကဒ္လြတ္ေနျခင္းတို႕ေၾကာင့္ျဖစ္သည္။
ကဒ္ေျပာင္းျပန္ထည့္ မိပါကZinwell , KAON 3400 စက္အမ်ိဳးအစားမ်ားျဖစ္ပါကကဒ္တြင္ ပါရိွေသာေၾကးျပားအားအေပၚမွာထား ၍ထည့္ေပးရမည္။
KAON(ZDT-120) , KAON(3000), CO-3600 စက္အမ်ိဳးအစားျဖစ္ပါကကဒ္တြင္ပါရိွ ေသာေၾကးျပားအားေအာက္ မွာထား၍ ထည့္ေပးရမည္။
ထို႕အျပင္ မိမိ၏ 4TV card သည္ လြတ္ေနျခင္းဟုတ္မဟုတ္စစ္ေဆးရန္အတြက္ စက္၏ပါ၀ါကို ပိတ္ျပီးကဒ္အထုတ္ျပီးအထဲသို႕ ျပန္လည္ အထည့္ အသြင္း ျပဳလုပ္ ေပးပါကရုပ္သံလိုင္းမ်ား ျပန္လည္ၾကည့္ရႈ႕နိုင္ပါသည္။
Card ပ်က္ျခင္း ၊ Card Reader ပ်က္ျခင္းႏွင့္ ကဒ္မရွိျခင္းတို႕ေၾကာင့္လဲ ျဖစ္ေပၚနိုင္ပါသည္။
အစဥ္မေျပမႈ႕မ်ားရွိပါက HOTLINE 01-2306166 သို႕ေမးျမန္းစံုစမ္းနိုင္ပါသည္။

Mail Box ပံု TV မွာေပၚေနလို႕ပါ။

4TV မွ ေပးပို႕ေသာစာတိုစနစ္ျဖစ္သည္။ ထိုစာကိုဖြင့္ ၾကည့္ျခင္း/ဖ်တ္ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္လိုပါကေအာက္ပါနည္းလမ္းအတိုင္းေဆာင္ရြက္နိုင္ပါသည္။

ZDT-120(Kaon)/Kaon(co-3400)/(co-3600)စက္

Remote မွာအနီေရာင္ခလုပ္ကိုနွိပ္ျခင္းျဖင့္ Mail ကိုဖတ္ျခင္း/ေဖ်ာက္ျခင္း ျပဳလုပ္နိုင္ပါသည္။

Zinwellစက္

Remote မွ Menu > Information >CA Information >mail box တို႕ကိုနွိပ္၍ Mail မ်ားကို
၀င္ေရာက္ၾကည့္ရႈ႔ျခင္း၊ ဖ်က္ျခင္းမ်ားျပဳလုပ္နိုင္ပါသည္။
အစဥ္မေျပမႈ႕မ်ားရွိပါက HOTLINE 01-2306166 သို႕ေမးျမန္းစံုစမ္းနိုင္ပါသည္။